اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

من فرشته نیستم

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۲ ق.ظ

بعضی از دوستان بهم می  گن تو خیلی خوبی.

همتا هم می گفت.
فرشته ای فرشته زمینی


بهشون گفتم و می گم فکر نمی کنم خیلی خوب باشم
اصلا این کار من هیچه.
بهشون گفتم و می گم من اگر آدم خوبی بودم خیلی زودتر از اینها این کار رو می کردم. 
تمام سختی هایی که همتا تو این دوران کشیده
احتمالا اشک شبانه و دشکستگی اش از حرف مردم
تنها خوابی هاش
مبارزه با نفس
وووو
می تونست زودتر تموم بشه.
ولی من ...

البته همتا گفت این دوران برای رشد من لازم بوده و این از بزرگواریش بود‌


نمی دونم



یکی از عزیز ترین دوستان دبیرستانم،حمیده، همان که قبلا گفتم باهاش صحبت کردم ، برام یه دلنوشته نوشته. خیلی قشنگه . هم قشنگ ظاهری و هم قشنگ معنایی. خیلی روحیه داد بهم.
ازت ممنونم حمیده جون.



یچیزی بگم
نمی خواستم اینو بنویسم
نمی خواستم ریا بشه 
اما چون خیلی کمکم کرد تو ماجرای اولین چالش می گم
وقتی بعد از محرمیت همون شب رفتیم حرم و برای خوشبختی اونها و پاک موندن خودم از حس های بد و ‌... دعا کردم ، یه نیت کردم.
من عاشق امام زمانم
نیت کردم تمام ثواب این کار قلیلم ، اگر صبری کردم ، اگر ثوابی بردم برای امام زمان عج باشه و تمام ثوابش رو هدیه کردم تا اخر عمر به حضرت حجت.
برای همین فکر می کنم دارم نوکری امام زمان رو می کنم.
برای همین وقتی با یه سختی روبرو می  شم یاد نذرم می افتم و نمی شکنم و استوار می شم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۳/۲۶
  • ۱۱۰ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی