اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

حساسیت به همسر دوم

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۲ ق.ظ


از مواردی که باعث بر انگیخته شدن حس حساسیت و یا حسادت و دلخوری همسران می  شود و یا دست شیطان را جهت مکر و فریب باز می گذارد مخفی کاری است. وقتی مخفی کاری صورت بگیرد شیطان خیلی راحت می تواند ورود کند و حسادت زن را بر بیانگیزد.

خدا رو شکر ما این مورد رو به این صورت حل کردیم.

یک گروه سه نفره تشکیل دادیم و در این گروه با هم صحبت می کتیم. علاوع بر درد دل و ... ، صحبتهای عاشقانه در این گروه هم رد و بدل می شود و این موجب می شود اصلا حساسیت نداشته باشیم.

حتی اگر گاهی همتا با همسر  اول در چت خصوصی با هم صحبت کنند ، بنابراعلام رضایت همتا و همسر ، من اجازه خواندن آنها را دارم و حتی همسر گاهی از حرفها درد دلهایشان به من می گو ید و من نه تنها ناراحت نمی شوم بلکه حس لذت و رضایت  مندی نیز می کنم و برایشان دعا می کنم. 

یاد گذشته خود و شب بیداری هایمان می افتم و دوباره خود را در آن روزها می بینم و انرژی می گیرم.

از طرفی حتی اگر همسر هم بگوید اگر خواستی چتها را بخوان کنجکاویی ندارم! کنجکاویی ندارم که یواشکی چتها را بخوانم. هر وقت بخواهم بخوانم اشکالی  ندارد،  و این حساسیت من را از بین می برد. در نتیجه زمانی هم که بخوانم لذت می برم و حس دلتنگی برای همتا پیدا می کنم و حس می کنم چقدر دوستش دارم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • ۱۶۹ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی