اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

رفتار عجیب والدین و فامیل

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۵ ب.ظ

جمعه عروسی دعوت بودیم

تولد پسر کوچیکم هم بود

منزل مادر شوهر بودم.

زنگ زدم مادرم حالی بپرسم

که مادرم خیلی بد صحبت کرد

اول سر سنگین بود

گفتم چی شده گفت تو بگو چند وقته آسایش برامون نذاشتی فکر دخترت باش

اینو بدون اگر این کار رو بکنی ازت نمی گذرم و شیرمو حلالت نمی کنم و دیگه پاتو اینجا نذار!!!

و گوشی رو قطع کرد!



با توجه به پیامهایی که چند روز پیشش دریافت کرده بودم و تعجب کرده بودم که اونها از کجا می دونن...

وقتی مادرم اینجوری رفتار کرد حدس زدم یه عده از خدا بی خبر پرش کرده اند


دوباره زنگ زدم بر نداشتن

بهش پیامک دادم:

*****

سلام مامان جون


چرا اینجوری می کنی مامان؟

مگه من به شما چه ظلمی کردم که اینجوری می کنی؟

یا مگه کاری که می خوام انجام بدم گناهه که اینجوری می کنی؟

مگه دارم طلاق می گیرم؟

مگه دارم بی بندوباری می کنم؟

مگه موهاموگذاشتم بیرون و بدحجابی دارم می کنم؟

تارک الصلاه شدم ؟

با پسر نامحرم دوست شدم؟

مگه معصیت خدا رو دارم می کنم

که اینجوری می گی

****


جواب نداد

بعد که بررسی کردم

دیدم بله



از قرار یه عده ای مامان رو تحریک کرده بودند و ...


تو گروه فامیلامون پیامی اینجوری دادم . 

پیام به گروه ها تا کسی به خودش اجازه دخالت نده و اونی که دخالت کرده بدونه چیکار  کرده. 

و بعد در واجب دختر خاله ام که گفته بود برات متاسفم . پیام دوم رو.

راه سختیه

ولی عده ای در این راه خیلی خدا ناپسندانه عمل می کنن و زندگی دیگرون رو بهم می ریزن

واگذارشون کردم به خدا

سزای کارشون رو قطعا از خدا می گیرن....

این دو پیام برای افرادی هم که می خوان وارد تعدد بشن مفیده و ادله قرانی چند داخلش داره




بسم الله الرحمن الرحیم 


بنده با علم و آگاهی و بررسی وضعیت جامعه  و رضایت پروردگار و صاحب الزمان عج ، به نتیجه قطعی رسیدم که باید وارد مساله تعدد زوجات بشم و از زندگی خوبی که داریم به فرد  دیگری انفاق کنیم و دست دیگری را نیز بگیریم


متاسفانه عده ای وقتی کسی از اطرافیان معصیت می کند ، هرگز اجازه ورود و حتی امر به معروف و نهی از منکر به خود نمی دهند


اما اگر مطلع شوند فردی به خاطر رضای خدا و کمک رساندن به فردی کاری حلال می خواهد انجام دهد که هیچ ربطی به زندگی آنان ندارد و آسیبی هم به زندگی آنها نمی زند ، عزم خود را جزم کرده و راه های شیطانی نشان اطرافیان آن فرد می دهند تا آتش در زندگی آنها بیاندازد.


غافل از اینکه آنها به خداوند توکل کرده اند و امور خود را به خداوند بزرگ واگذار کرده اند و سرای آخرت را برگزیده اند، خواسته اند با انفاق از آنچه دوست دارند به حقیقت نیکی برسند  و در این انفاق نگفته اند خدای دیگران بزرگ است اگر خدا می خواست به آنها نیز می داد و خداوند را فقط به حرف پرستش  نکرده اند و به بعضی از آیات قران کافر نشده اند و با مال و جان و نفس و  آبروی  خویش جهاد می کنند.


 حال متاسفانه عده ای نه تنها در مقابل حلال خدا بلکه در مقابل کسانی که حلال خدا رانجام می دهند و فرمانبرداری می کنند، ایستادند در حالی گویا هم که حرام و معصیت خداوند برایشان عادی بود هم با فرد معصیت کار ، کاری ندارند.


راست گفته اند در آخر زمان مردم حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال جلوه می دهند


 گمان کرده اید این آتشی که به پا کردید دامن زندگی  فردی به غیر ازخودتان را خواهد گرفت ؟؟؟؟




الطلاق

وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا

ﻭ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺟﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﮔﻤﺎﻥ ﻧﻤﻰ  ﺑﺮﺩ ﺭﻭﺯﻱ ﻣﻰ  ﺩﻫﺪ ، ﻭ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺧﺪﺍ ﺗﻮﻛﻞ ﻛﻨﺪ ، ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﻳﺶ ﻛﺎﻓﻲ ﺍﺳﺖ ، [ ﻭ ]ﺧﺪﺍ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ [ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ] ﻣﻰ  ﺭﺳﺎﻧﺪ ; ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺑﺮﺍﻱ ﻫﺮ ﭼﻴﺰﻱ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﻱ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ .(٣) 


الإسراء

مَّن کَانَ یُرِیدُ الْعَاجِلَةَ عَجَّلْنَا لَهُ فِیهَا مَا نَشَاءُ لِمَن نُّرِیدُ ثُمَّ جَعَلْنَا لَهُ جَهَنَّمَ یَصْلَاهَا مَذْمُومًا مَّدْحُورًا

ﻫﺮ ﻛﺲ [ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ] ﺩﻧﻴﺎﻱ ﺯﻭﺩﮔﺬﺭ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ [ ﭼﻨﻴﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻴﺎﺑﺪ ﺑﻠﻜﻪ ] ﻫﺮ ﭼﻪ ﺭﺍ ﻣﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﻴﻢ ، ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭ ﻫﻤﻴﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻋﻄﺎ ﻣﻰ  ﻛﻨﻴﻢ ، ﺁﻥ ﮔﺎﻩ ﺩﻭﺯﺥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﻧﻜﻮﻫﻴﺪﻩ ﻭ ﺭﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺭﺣﻤﺖ ﺧﺪﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﺁﻥ ﻣﻰ  ﺷﻮﺩ ، ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻰ  ﺩﻫﻴﻢ .(٨١) 


آل عمران

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ

ﻭ [ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺑﻨﻲ ﺍﺳﺮﺍﺋﻴﻞ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻋﻴﺴﻲ ﻭ ﺁﻳﻴﻨﺶ ] ﻧﻴﺮﻧﮓ ﺯﺩﻧﺪ ، ﻭ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺟﺰﺍﻱ ﻧﻴﺮﻧﮕﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ ; ﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺟﺰﺍ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻧﻴﺮﻧﮓ ﺯﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﺍﺳﺖ .(٤٥) 




یس

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ أَنفِقُوا مِمَّا رَزَقَکُمُ اللَّهُ قَالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِلَّذِینَ آمَنُوا أَنُطْعِمُ مَن لَّوْ یَشَاءُ اللَّهُ أَطْعَمَهُ إِنْ أَنتُمْ إِلَّا فِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ

ﻭ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻮﻳﻨﺪ : ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﻭﺯﻱ ﺷﻤﺎ ﻛﺮﺩﻩ ، ﺍﻧﻔﺎﻕ ﻛﻨﻴﺪ ، ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﮔﻮﻳﻨﺪ : ﺁﻳﺎ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﺍﻃﻌﺎم ﻛﻨﻴﻢ ﻛﻪ ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍ ﻣﻰ  ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﻃﻌﺎم ﻣﻰ  ﻛﺮﺩ ؟ [ ﭘﺲ ﮔﺮﺳﻨﮕﻲ ﺭﺍ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺳﺖ ]ﻭﻟﻲ ﺷﻤﺎ [ ﺍﻱ ﻛﻔﺮﭘﻴﺸﮕﺎﻥ ! ] ﺟﺰ ﺩﺭ ﮔﻤﺮﺍﻫﻲ ﺁﺷﻜﺎﺭﻱ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ .(٧٤) 


القصص

أُولَٰئِکَ یُؤْتَوْنَ أَجْرَهُم مَّرَّتَیْنِ بِمَا صَبَرُوا وَیَدْرَءُونَ بِالْحَسَنَةِ السَّیِّئَةَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ

ﺍﻳﻨﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺻﺒﺮﻱ ﻛﻪ [ ﺑﺮ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﻭ ﻋﻤﻞ ﺑﻪ ﻗﺮﺁﻥ ] ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺑﺪﻱ [ ﻣﺮﺩم ] ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﻴﻜﻲ ﻭ ﺧﻮﺑﻲ ﺧﻮﺩ ﺩﻓﻊ ﻣﻰ  ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﻢ ، ﺍﻧﻔﺎﻕ ﻣﻰ  ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ ، ﺩﻭﺑﺎﺭ ﭘﺎﺩﺍﺷﺸﺎﻥ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ .(٤٥) 


الحج

الَّذِینَ إِذَا ذُکِرَ اللَّهُ وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ وَالصَّابِرِینَ عَلَىٰ مَا أَصَابَهُمْ وَالْمُقِیمِی الصَّلَاةِ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ

ﻫﻤﺎﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﻭﻗﺘﻲ ﺧﺪﺍ ﻳﺎﺩ ﺷﻮﺩ ، ﺩﻝ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﻣﻰ  ﻫﺮﺍﺳﺪ ، ﻭ ﺑﺮ ﺁﻧﭽﻪ [ ﺍﺯ ﺑﻠﺎ ﻭ ﺣﺎﺩﺛﻪ ] ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻣﻰ  ﺭﺳﺪ ، ﺷﻜﻴﺒﺎﻳﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﭘﺎ ﺩﺍﺭﻧﺪﮔﺎﻥ ﻧﻤﺎﺯﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﻭﺯﻱ ﺁﻧﺎﻥ ﻧﻤﻮﺩﻳﻢ ، ﺍﻧﻔﺎﻕ ﻣﻰ  ﻛﻨﻨﺪ .(٥٣) 


آل عمران

لَن تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰ تُنفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَیْءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلِیمٌ

ﻫﺮﮔﺰ ﺑﻪ [ ﺣﻘﻴﻘﺖِ ] ﻧﻴﻜﻲ [ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﺎﻣﻞ ] ﻧﻤﻰ  ﺭﺳﻴﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﺍﻧﻔﺎﻕ ﻛﻨﻴﺪ ; ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﻴﺰﻱ ﺍﻧﻔﺎﻕ ﻣﻰ  ﻛﻨﻴﺪ [ ﺧﻮﺏ ﻳﺎ ﺑﺪ ، ﻛﻢ ﻳﺎ ﺯﻳﺎﺩ ، ﺑﻪ ﺍﺧﻠﺎﺹ ﻳﺎ ﺭﻳﺎ ]ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ .(٢٩) 


 


الحج

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَعْبُدُ اللَّهَ عَلَىٰ حَرْفٍ فَإِنْ أَصَابَهُ خَیْرٌ اطْمَأَنَّ بِهِ وَإِنْ أَصَابَتْهُ فِتْنَةٌ انقَلَبَ عَلَىٰ وَجْهِهِ خَسِرَ الدُّنْیَا وَالْآخِرَةَ ذَٰلِکَ هُوَ الْخُسْرَانُ الْمُبِینُ

ﻭ ﺑﺮﺧﻲ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﺍﻧﺪ ﻛﻪ ﺧدا ﺭﺍ ﻳﻚ ﺳﻮﻳﻪ [ ﻭ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﺩﺳﺖ ﻳﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﺍﻣﻮﺭ ﻣﺎﺩﻱ ] ﻣﻰ  ﭘﺮﺳﺘﻨﺪ ، ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﺧﻴﺮﻱ [ ﭼﻮﻥ ﺛﺮﻭﺕ ، ﻣﻘﺎم ﻭ ﺍﻭﻟﺎﺩ ] ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺮﺳﺪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻳﺎﺑﻨﺪ ، ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﻠﺎﻳﻲ [ ﭼﻮﻥ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ، ﺗﻬﻴﺪﺳﺘﻲ ﻭ ﻣﺤﺮﻭﻣﻴﺖ ﺍﺯ ﻋﻨﺎﻭﻳﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ]ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺮﺳﺪ [ ﺍﺯ ﭘﺮﺳﺘﺶ ﺧﺪﺍ ]ﻋﻘﺐ ﮔﺮﺩ ﻣﻰ  ﻛﻨﻨﺪ [ ﻭ ﺑﻪ ﺑﻲ ﺩﻳﻨﻲ ﻭ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﻣﻰ  ﮔﺮﺍﻳﻨﺪ ] ، ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﺁﺧﺮﺕ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﻭ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻳﺎﻥ ﺁﺷﻜﺎﺭ .(١١) 




النساء

إِنَّ الَّذِینَ یَکْفُرُونَ بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَیُرِیدُونَ أَن یُفَرِّقُوا بَیْنَ اللَّهِ وَرُسُلِهِ وَیَقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَنَکْفُرُ بِبَعْضٍ وَیُرِیدُونَ أَن یَتَّخِذُوا بَیْنَ ذَٰلِکَ سَبِیلًا

ﺑﻲ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻧﺶ ﻛﺎﻓﺮ ﻣﻰ  ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻣﻴﺎﻥ ﺧﺪﺍ ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻧﺶ [ ﺑﺎ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻭ ﻛﻔﺮﻭﺭﺯﻱ ﺑﻪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻥ ] ﺟﺪﺍﻳﻲ ﺍﻧﺪﺍﺯﻧﺪ ، ﻭ ﻣﻰ  ﮔﻮﻳﻨﺪ : ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻲ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﻣﻰ  ﺁﻭﺭﻳﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺑﺮﺧﻲ ﻛﺎﻓﺮ ﻣﻰ  ﺷﻮﻳﻢ ﻭ ﻣﻰ  ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻣﻴﺎﻥ ﻛﻔﺮ ﻭ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺭﺍﻫﻲ [ ﺧﺎﺹ ] ﺑﺮﮔﺰﻳﻨﻨﺪ ، [ ﺳﺒﻚ ﻣﻐﺰ ﻭ ﺑﻲ ﺷﻌﻮﺭﻧﺪ . ](٠٥١) 



الحجرات

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُولَٰئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ

ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻓﻘﻂ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﺍﻧﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺵ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﺁﻥ ﮔﺎﻩ [ ﺩﺭ ﺣﻘّﺎﻧﻴّﺖ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ ]ﺷﻚ ﻧﻨﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻣﻮﺍﻝ ﻭ ﺟﺎﻥ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺟﻬﺎﺩ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ; ﺍﻳﻨﺎﻥ [ ﺩﺭ ﮔﻔﺘﺎﺭ ﻭ ﻛﺮﺩﺍﺭ ] ﺍﻫﻞ ﺻﺪﻕ ﻭ ﺭﺍﺳﺘﻲ ﺍﻧﺪ .(٥١)



********

دختر خاله ام : برات متاسفام.

*********

پاسخ من:


بابت چی؟

بابت اینکه عده ای اومدن برخلاف دستور خدا عمل کردن و تشویق به قطع صله رحم و بد اخلاقی کردن ؟

 


اگر بابت این موارد هست ، من هم خیلی متاسفم!


اصلا فکر نمی کردم که کسانی  که دم از اسلام و مسلمانی می زنند ،هم با حکم خدا مخالفت کنند! 


و دیگران رو تشویق به معصیت خدا بکنند!

بگن قطع صله رحم کن!

بگن  با بچه ات بد رفتاری کن !

و ...



پدر  من اونقدر مرد بود و هست که وقتی باهاش صحبت کردم و دلیل آوردم گفت کارت ،کار درستی هست ولی سخته . اگر مورد مناسبی پیدا کردی انجام بده.



کمک کردن به دیگران و نجات دیگران کار خوبیه. البته اگر خودخواهی نداشته باشیم!


پدرم تا فرداش هم فکر کرد و بررسی کرد. در مورد همه جوانب .

و به  نتیجه رسید .


و عده ای که  ظاهری برخلاف ظاهر پدرم دارن حتی بررسی نکرده حکم دادند!


به وجود پدرم افتخار می کنم.

و خوشحالم که فرزند چنین پدر و مادر هستم.

و می دانم به زودی متوجه مکر دشمنان می شن و آنچه خدا می پسندد رو انتخاب می کنن...



آقا ...ی عزیزم(همسرم منظورمه) اگر قرار بود دنبال هوی و هوس بره ، مانند خیلی ها، صیغه می کرد.


ولی وقتی هدف کمک به یکنفر دیگر ،به خاطر رضای  خدا هست ، هر رنج و سختی در این راه هست رو به جون می خره.


به وجود همسر عزیزم و عقل و درایت ایشون هم افتخار می کنم . خدا رو شاکرم که افتخار و لیاقت همسری ایشون رو به من داد. همسری که دغدغه سایر افراد جامعه و مومنات و خدا و پیامبر و دل صاحب الزمان عج رو داره.

در این راه بذل مال و جان و آبرو می کنه . بذل مال و جان و آبرو ...


قضاوت  اشتباه و بد دیگران براش مهم نیست چرا که خود را در پیشگاه خداوند  مسئول می دونه.


با رضایت و علاقه ی خانواده از پا گذاشتن در این جهاد ، شروع به انجام این حرکت جهادی کرده و فقط از خداوند یاری می خواد. 

افتخار می کنم کنیزی همسرم رو بکنم.



اون عده ای که مصداق آیات  اخر سوره ناس شدن ،  باید بدونن هم زندگی من و همسر عزیزم و بچه هام و هم  اون خانمی که باهاش صحبت کرده ایم رو دچار  تنش کردن و در مقابل این تنش در پیشگاه خداوند مسئولند و باید پاسخگو باشند.




حالا هر عزیزی که برای رد این موضوع ادله منطقی و قرانی و دینی  و غیر احساسی داره بیان کنه تا همه از اون مطلع بشن و راه صحیح مشخص  بشه .

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • ۴۰۵ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی