اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

من خیلی بدم

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ب.ظ

حس می کنم خیلی بدم

حس می کنم باید زودتر از اینها همتا و همسر بهم می رسیدند


حس می کنم اشتباه کردم

خودخواهی داشتم

کاش زودتر می فهمیدم


حس می کنم من یه وسیله بودم

وسیله ای برای ساختن زندگی همسر و رشد اخلاقی اون تا همسر برای همتا اماده بشه


حس می کنم همتا دختر خیلی خوبیه

همتا خیلی همسر رو قبول داره 

می گه بهترینه

می گه بهمن ماه تو مسجد جمکران بهترینها رو از خدا و امام زمان عج خواسته و خواسته دفعه بعد با اون بیاد جمکران

الان هم بهترین نصیبش شده و با هم رفته بودن جمکران

طلبیده شده بودند انگار

 به زیارت دو شهید 

و همسر می گفت چه حال خوبی داشته این سری تو نماز توی مسجد...



حس می کنم وسیله بودم

وسیله ای برای رسوندن زندگی به جایی که تحویل همتا بدم


حس می کنم روزیش بوده 

همسری که خیلی قبولش داره و دوسش داره 

همسری که خیلی رشد کرده نسبت به قبل


برای همتایی که واقعا خیلی خانمه



دلم براش از الان تنگ شده

قبلا پشت سر همسر نماز جماعت می خوندیم

حتی خونه مادر شوهر ، همگی دست جمعی...

اما چند وقتی بود دیگه اجازه نمی داد پشتش نماز بخونیم 

می گفت مسئولیت داره


حضور همتا و اصرارمون باعث شد دوباره نماز جماعت برپا کنیم 


خیلی حس خوبی داشت


خیلی خوشحالم

امیدوارم خواسته های خداوند را تمام و کمال اجرا کنم


امیدوارم


  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • ۴۷۰ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی