اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

رضایت زوجه جهت تعدد زوجات ۱

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۲ ب.ظ

دیشب دوباره با  بابام حرف زدم. یعنی اون زنگ زد.

حرف کلی اش این بود که تو از اول ازدواج به حرف شوهرت بودی

یا چیز خور و طلسمت کردن و یا برو روانپزشک.

می گفت اب می خوری چرا می گی بسم الله ، چرا دخترت چادر سر می کنه و ....

یا دعوا ها و دلخوری هایی که از اول ازدواجمون بود و  حلالیت گرفته بودیم و بخشیده بود... رو می گفت تو دلمون هست(بماند مقصر اونها بودن اما من لحنم بد بود و با تندی حرف می زدم‌. بعدا چندین و چندین بار ازشون معذرت خواهی کردم. اون موقع نمی دونستم اگر والدینم اشتباه می کنن من نباید تندی کنم...)

الانم می گفت راضی  هستیم ازت و .. 

هم من هم مامانت از کارت هم راضی هستیم و کار خوبیه.ولی تا حالا تحمل می کردیم  می اومدی اینجا ، از الان به بعد برید خوش باشید اگر میخواید ما رو اذیت نکنی دیگه اینجا نیا و زنگ نزن.گفتم قطع صله رحم می خوای بکنی .گفت من کاری ندارم به این حرفها.ما اذیت می شیم و ... دیگه نه زنگ بزن نه بیا و نه هیچی اگر می خوای اذیت نشیم


دیشب با خاله هم صحبت کردم. پیامکی .می کفت مامانت حالش خوب نیست نمی تونه راه بره. بهتره الکی هم شده بگی دیگه اینکار رو نمی کنی(نمی دونه مشکل اینها نیست. حتی یبار گفتم به بابام . گفت حالا دیگه... فایده نداره . اب ریخته شده)

بهش گفتم دلایل رو گفتم ۴ ملیون دختر و ثیبه هستن که حتی اکر معتادا و زندانی ها رو حساب کنیم مجرد می مونن... خلاصه خیلی صحبت کردم. اخر سر عاقبت به خیری دعا کردیم و ظهور صاحب الزمان عج که گشایش همه اموره...



امروز وقتی رفتم حرم باز هم پرسیدم . در مورد رضایتم و اذیت  والدین و اینکه می گن نیا و ... 

گفتن کارت درسته و هیچ مشکلی به لحاظ شرعی نداره.اگر اذیت می شن نرو

گاهی یه زنگ و تلفن بکن.اگر اینم اذیت شون کرد نباید اذیتشون کنی....😐


امروز برای اولین بار رفتم قسمت علما تو حرم . آیت الله بهجت و فاضل و شوشتری و طباطبایی ....😀


صبح به همسر گفتم بریم دفتر قضایی برای رضایت  دادن و روند دادگاه برای عقد


خیلی طول کشید

من موندم کارها رو انجام بدم و همسر اومد خونه


اونجا با یه حاج خانمی هم صحبت شدیم.خنده اش گرفته بود از کارم

ولی آخر  سر گفت که خودش زن دومه و همسر شهید. گفت کار خوبی می کنی اما حسودی نکنی . خودش مخفیانه زن دوم شده بود و همتاش وقتی  فهمیده بود اذیت می کرد و ...


موقع دادن دادخواست قضایی وقتی گفتم برای رضایت برای ازدواج مجدد اومدیم و به جای ازدواج بنویس تعدد زوجات خانمه خنده اش گرفته بود....😂


بعد هم رفتیم حرم نماز و بعد هم غذا.موقع غذا همسر گفت با همتا صحبت کرده و کل خانواده اش رو صد درصد راضی  کرده. بهشون گفته بوده من مرد زندگی ام رو پیدا کردم ... 

گریه ام گرفت 

به همسر گفتم بهت افتخار می کنم عزیزم

گفتم

چقدر خوبه که همسری دارم که مرد زندگی یکی دیگه اس

بهت افتخار می کنم

خیلی گریه ام گرفت ، اشک شوق، چقدر لذت بردم...

گفتم خدا رو شکر همسرم مرد زندگی ماست، خداروشکر اینقدر توانمنده...

همسر گفت نگاه کن همتا برام  چی فرستاده 😎😀:



بعضی از نگاه ها 

صدایِ قشنگی دارند

بدون کلامی

جویایِ حالت می شوند

بدون کلامی 

" دوستت دارم " را می گویند، 

بدون کلامی 

آرامش و اطمینان را 

به قلبت بر می گردانند

بعضی از نگاه ها 

صدایِ قشنگی دارند

دُرست مانندِ نگاهِ تو ...


خیلی لذت بردم

خیلی خوشش اومده بود

خیلی خوشحال شدم

دستش رو گرفتم و بهش تبریک گفتم

آرزوی خوشبختی برای همه مون کردم


این شعر رو همتا برای منم فرستاده بود. 

می گفت حرف دلم به هردوتونه...😍😍😍

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۱۵
  • ۱۵۴ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی