اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

"رضایش" زندگی فقط برای رضای او

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۱ ق.ظ

چندین وقته دارم بررسی اش می کنم.

موردهای دور و برم زیاد بودن
منو به فکر فرو می بردن
اینکه الان شرایطشون چجوریه
روحیه اشون
مشکلاتشون

دلم می گرفت 
من می تونستم جای اونها باشم!


من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم
اصول کافی ج ۲ ص ۱۶۴

چکار باید می کردم
براش راهکار ارائه می دادند راهکارهایی که بقیه زنها می گفتن. اما فقط در حد حرف بود. راهکارشون محال بود عملی بشه. محال!

خوب راهکار دیگه ای هم بود
ولی سخت بود... سخت


نیاز به ...
نیاز به ...
نیاز به خالص سازی داشت
باید پاک می شدم
خدا باید پاکم می کرد تا بتونم عملیش کنم.
انگار اتفاق افتاد ...
آرام آرام انگار آماده شدم
اما هیچ کسی نمی دونست 
حتی همسرم....
تحقیق و بررسی
تحقیق و بررسی
تحقیق و بررسی

.
.
.



دیگه آماده بودم

به همسرم گفتم

گفتم به خاطر مشکلات دخترهای سن بالا ، دخترهایی که حتی اگر همه مجردها ازدواج کنن باز حداقل یک میلیون نفر بدون شوهر می مونن،  برای اینکه تو گناه و فسادی که تو جامعه داره زیاد می شه شریک نباشیم ، برای ... برای... برای... بهتر نیست کاری کنیم؟ وظیفه ای نداریم؟ بهتر نیست تعدد کنی؟

مخالفت کرد
گفت من که از زندگی ام راضی ام
عاشق تو و بچه هام
برای چی دردسر درست کنم برای خودم
دلایلم رو گفتم
گفت بی خیال شو تورو خدا


ولی تو فکر فرو رفت

بعد هم بررسی کرد و تحقیق

دید تنها راه همینه
برای کمک به یک همنوع ، به یک مومنه 

گفت جدی می گی
گفتم آره 
گفت ناراحت نمی شی؟
گفتم نه
گفت حرف فامیل دوست آشنا رفتاراشون و ... 
گفتم اگر آدم کاری رو به خاطر خدا انجام بده دیگه این چیزا مهم نیست
سختی هاشو به جون می خره
بزار یه چیزی تو پیشگاه خدا داشته باشیم
بزار ینفر دیگه لذت خانواده و بچه رو بچشه و به گناه نیافته

.
.
.


گفتم ان شاء الله یه خانم خوب پیدا می کنیم. حتی با هم تو یه خونه زندگی می کنیم. 



بعضی  ها گفتند چطور می تونی تحمل کنی
فکرشم سخته
اینها حرف  دشمنای اسلامه
 اون خانمها تقوا پیشه کنن
به ما چه
گفتم اگر اونها به گناه بیافتن ماهم شریکیم
گفتم محبت تقسیم نمی شه. پدری که چند بچه داره محبتش تقسیم نمی شه بین بچه ها
گفتم چرا توایران اینجوریه؟ جاهای دیگه نیست ... حسادت مصداق کفره

گفتم اگر شوهرم بخواد چنین کاری کنه پشتشم
و مطمئنم چون نیتمون خیره خدا کمکمون می کنه


تصمیم رو گرفتیم

هنوز کسی نمی دونه بجز بچه ها
خدا رو شکر وقتی برای اونها توضیح  دادم پذیرفتند



آدم باید از آنچه دوست داره انفاق کنه تا به قرب برسه


خدایا رضا برضاک یا الله
از ما این قلیل رو بپذیر 
و کمکمون کن از شر شیطان در امان باشیم

.
.
.


داریم دنبال یه خانم خوب می گردیم تا باهم زندگی رو به روشی جدید شروع کنیم
الهی موجب رشد همگی مون بشه
خدایا خودت همه چیز رو درست کن.

دوستت دارم خدای من.


  • موافقین ۰ مخالفین ۲
  • ۹۸/۰۳/۱۵
  • ۴۰۲۱ نمایش
  • همسر اول

تعدد

تعدد زوجات

همسر اول

چند همسری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی