اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

عقد موقت

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ق.ظ

وای که چه حسی دارم

خیلی خیلی خوشحالم

خیلی خوشحالم



همسرم می خواستن محرم کنن . کمی مردد بودند .

گفتم وقتی محرم کنید هر کلمه که با صحبت کنید ثوابه. حدیثش رو نشونش  دادم. در حالی که وقتی محرم نباشید خدا نکرده گناهی براتون نوشته بشه. از طرفی راحتتر می تونید صحبت بکنید و ...

ساعت ۸ دقیقه بامداد جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ محرم کردند .

تا تاریخ ۳۱ تیر ساعت ۱۲ شب.

عقد موقت مشروط 

به مهر ۱۴ صلوات و ۱۴ شاخه گل رز و ۱۴ هزار تومان وجه نقد که داخل صریح مطهر حضر حضرت معصومه انداخته بشه


به صورت تلفنی و از راه دور

همسرم خودش وکیل شد و خوند

خیلی خوشحال شدم. گریه ام گرفت. احساس خوبی داشتم. احساسی پاک . انگار تمام خیر ها نصیبم شده بود.  شعف فراوان....

همه مون دو رکعت نماز خوندیم

خدا رو شکر کردیم

خدا ان شاءالله عاقبت امورمون رو خیر قرار بده و مشکلات رو از سر راهمون بر داره و بهترین ها رو روزیمون کنه.

به عروس خانم هم پیام زیر رو دادم



خیلی برات دعا کردم

ان شاءالله همیشه الفت و مودت و مهربانی بینتون برقرار باشه

و از لحظه لحظه زندگی تون خدا راضی باشه

و فرزندانی صحیح و سالم و صالح به دنیا بیارید و یار خاص امام زمان عج بشن

الهی بهترین ها نصیبت بشه و همیشه خوش باشید

و عاقبت همه مون ختم به خیر باشه و خداوند ازمون راضی باشه و مخلص باشیم و مومن بمیریم و مرگمون شهادت در رکاب اقا امام زمان عج باشه

شما هم تو رو خدا برای ما دعا کن

دعات مستجابه به فضل پروردگار.

اول از همه برای ظهور هرچه نزدیکتر حضرت حجت دعا کن و برای اینکه جزو ۳۱۳ نفر یار خاص امام زمان عج باشیم.

دوستت دارم ... جون

از صمیم قلبم

و برات بهترین ها رو از خدا می خوام

ان شاء الله به هر چی می خوای برسی

راستی فردا می خوام به امید خدا با والدینم صحبت کنم

دعا کن خیر باشه و بپذیرند و اذیت نشن و مشکلی پیش نیاد.

ممنونم


خدایا دوستت دارم و ازت ممنونم

خدا کاری کن هرگز احساس بدی نداشته باشم و هرگز حسادت نکنم و همیشه آنگونه رفتار کنم که تو می پسندی.

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۹۸/۰۳/۲۴
  • ۲۳۰ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی