اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راضی کردن زن اول

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ب.ظ


بچه ها

در مورد راضی کردن خانم اول توسط اقایایون 



به نظر من آقا قبل از انتخاب کیس مورد نطر باید با خانم صحبت کنه

بگه من می خوام تعدد کنم

به زنش اطمینان بده هیچ مشکلی از طرف اون نیست

بهش قول بده جایگاهش همون که بوده هست

اینکه اونو مثل قبل دوست داره

فقط می حواد یه زن دیگه بگیره

به هر دلیل

مثل والدینی که بچه دوم میارن

سعی کنه در طی مدت زمان ارام ارام زن رو قانع کنه

البته اونقدر یدفعه و محکم نگه که زن بهم بریزه

اول شوخی 

بعد دوست دارم

بعد نظرت جیه

بعد مورد سراغ  نداری😁

تا یواش یواش خانم بگه مثل  اینکه قضیه جدیه

در طی ۶ ماه و یکسال خانم رو اماده کنه

بعد بره سراغ انتخاب کیس



به نظر من بدترین توهین به زن اینه که به هر دلیل مرد مخفیانه اینکار رو انجام بده. بنابر عرفی که وجود داره و تصور پیش فرضی  که با اون ازدواج رو شروع می کنن

حتی اگر زن بهم بریزه

مرد نمی تونه جای زن تصمیم بگیره و بهش نگه

اعتماد زن به تمام زندگی شون بهم نی ریزه



حالا اینجا دو حالت پیش میاد یا زن می پذیره که هیچ . 

یا نمی پذیره. اینجا اگر مرد اونقدر لازم دید که تعدد کنه  می تونه مخفیانه انجام بده. اونوقت اگر زن فهمید مرد می گه بهت گفته بودم پذیرش نداشتی و چون دوست داشتم و عاشقت بودم و نمی خواستم از دستت بدم مخفیانه انجام دادم

  • موافقین ۰ مخالفین ۲
  • ۹۸/۰۵/۰۲
  • ۸۲۵ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی