اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

زیارت امام رضا ع . همتای سوم بنفشه

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۴ ق.ظ

چند وقتیه یه مورد خیلی مناسب توسط یه واسطه ی عزیز بهمون معرفی شده ، یه خانمی که خیلی خوبه،  عقایدش خیلی بهمون نزدیکه ، و سیستم زندگی تعددی رو که داریم کاملا پذیرفته و زندگی تعددی رو همینطور می دونه ، دوست داره با هم زندگی کنیم، با هم عین خواهر باشیم و هرچی بلدم رو یادش بدم و ...
من خیلی دوسش دارم
به نظرمون جهت تعدد مورد مناسبیه
موردی که دیگه نیاز به مدتها کلنجار رفتن و اگاهی دادن و یاد دادن اصول اولیه زندگی نیست...
خودش هم از قرار خیلی دوست داره همتای ما و خانم این خونه بشه (اگر چه خودش می گه این خونه یه خانم داره و اون هم شمایی، ولی واقعا ما هم دوست داریم بیاد و بشه یکی از خانم های این خونه)
اما متاسفانه خانواده اش مخالفت کردند
وقتی همسر شنید که خانواده اش مخالفت کردند ، همون اول، اولین چیزی که گفت این بود
"اینکه راهگشا امام رضاست ، باید رفت و از امام خواست تا درست بشه..."

چند روز پیش هم که من خواب دیده بودم مشهدم و توی صحن پای سفره نذری و امام باقر...

چند وقت هم بود به همسر می گفتم دلم می خواد برم جمکارن چند روز بمونم و یکم خودمو پیدا کنم
همسرم هم می گفت برو مشهد....

اما خوب من از بعد از ازدواج هیچ وقت جایی بدون همسرم نرفتم. حتی خونه والدینم . می گفتم زن باید با شوهرش بره... 

تا اینکه دیشب همسر اومد از مسجد و گفت هیات امنا خواستند که برای برگزاری کلاس قران باهاشون هماهنگی بکنم و همسر گفته فعلا می خوام بفرستمشون مشهد ان شاءالله ، بعد از برگشتن ان شاءالله  ...
که ایشون گفته بودند اتفاقا ۵ شنبه داریم با کاروان خانمها رو می بریم مشهد ...

همسر هم گفته بود که من رو ببرند . اگر چه جا خالی نداشتند


بنا شد اگر جا خالی شد منم باهاشون برم
و چهارشنبه تماس گرفتند که جا خالی شده...

قرار شد منم برم مشهد
انگار اقا طلبید 

الحمدالله

 

اگر چه این سفر برام خیلی سخته
یدفعه...
بدون همسر و بچه ها و خانواده...
خیلی سخته...
دوست داشتم همه با هم می رفتیم...


ولی خوب
زیارت اقا ...❤
ان شاءالله بپذیردمون😍
ان شاءالله در راهشون شهید بشیم😍😍

 

می خوام برم مشهد
اگر کسی حقی به گردنم داره ممنون می شم حلالم کنه و اگر حلال نمی کنه مدیونه بهم نگه . بهم بگه و به اون دنیا نبره لطفا.


می خوام برم مشهد
برای ظهور اقا و سربازشون شدن دعا می کنم
برای حاجت روایی مومنین و مسلمین
برای همه اونایی که این پست رو می خونن و حاجتی دارند
برای توفیق دیدار امام زمان عج

و برای این خانم عزیزی که گفتم
 خانم  سوم خونه. (اینجا بهش می گم بنفشه ، اسم مستعار 😉) (ما بهش تو خونه اصطلاحا می گیم بنفشه ، شوهرمم هی می خونه بنفشه بنفشه دلم برات تنگ می شه😂)
برای همین تو پستهام با این نام یادشون می کنم 

براش دعا می کنم
ان شاءالله هر چه سریع تر خانواده اش راضی بشن و زودتر بیاد تو این خونه و زندگی 
و ان شاءالله تا قبل از عید پیش ما باشه و امسال نوروز با هم باشیم
دعا می کنم با همسرِ عزیزمون  ازدواج کنند و همیشه خوش و خوشبخت باشند و همیشه خدا رو بابت این ازدواج شاکر باشن و از ازدواجشون راضی باشن. هم همتا و هم همسر. و هم ما .  و این ازدواج موجب خیر دنیا و اخرت و رضایت خداوند بشه و فرزندانی صحیح و سالم و صالح بیارند. ان شاءالله این ازدواج سریع تر و به بهترین وجه رخ بده و همه از این ازدواج تا اخر عمر شادکام باشیم و زیر یه سقف با خوشحالی باهم زندگی کنیم

بنفشه جون متنظرتم😊

برات دعا می کنم برای ما هم دعا کن

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۹/۲۷
  • ۱۲۱ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی