اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

حقیقت و مجاز

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۳ ب.ظ

باید بگم آشنایی مجازی با حقیقی فرق داره


اگر چه در مجاز  ما با هم اشنا شده بودیم و همه چیز در ظاهر خوب بود ، اما باطن قضایا فقط در هنگام روبروشدن حقیقی مشخص می شه‌.

و همین اندکی دلهره برام داشت.


شبی که همتا قرار بود بیاد تا حدود ساعت ۸ صبح بیدار بودم و کارها رو می کردم.

اخه تو یکی کابینتها دونهای سیاه  پیدا کردم. همسر می گفت فضله موشه!🤐😲


کل کابینتها  رو ریختم بیرون و آبکشیدم...



یه جارو موند که همسر گفت من می زنم تو برو یکم استراحت کن

خلاصه ۸ صبح خوابیدم

حدود ۱۰ بود که بیدار شدم دیدم همسر رفته دنبال همتا و الان هاست که بیان خونه

ولی چشمتون روز بد نبینه 

مثلا جارو زده بود


دیگه جارو برداشتم و شروع کردم جارو زدن 

خدا خدا می کردم تا اومدن همتا جارو زدن تموم شه و همه چیز مهیا باشه برای ورودش


می خواستم اسپند دود کنم برای ورودش


وسط جارو زدن بودم که دیدم همسر کلید انداخت و اومد توی خونه. 

همتا هم تو راهرو

وا رفتم 

گفتم چرا یخبر نمی دی نزدیک خونه هستی...

منو بیدار می کردی لااقل وقتی داشتی می رفتی!

ولی کار از کار گذشته بود.


گفتم عیب نداره



همتا هم از خودمونه دیگه



رفتم تو راهرو و باهاش روبوسی کردم


خیلی دختر خوبیه خدا رو شکر


بقیه جارو رو جلوی همتا زدم😅


اسپند یک روز بعد براش دود کردم😅


ان شاء الله وقتی اومدن خونه برای همیشه،  براش جبران کنم😉


تو این مدت کمی نگرانی از نوع رفتار همتا داشتم 

قبلا هم تو چتها صحبت کرده بودیم

ولی خیلی محجوب تر از این حرفها بود همتا


 اهل کمک و مشارکت

با بچه ها خوب گرم گرفت و رفتارش عالییی بود


همون روز اول دلم بهش قرص شد.

خیالم راحت شد.




امروز وقتی بهش گفتم شوهرمون سردرد گرفته

طفلکی اونقدر ناراحت شد که پشیمون شدم از گفتنم


بهش گفتم ان شاءالله خدا برای هم نگهتون داره و عشقتون رو روز افزون کنه


اونم گفت عشقمون رو...



اره 

الهی خدا عشقمون رو روز افزون کنه...


عشق همه زوجها رو...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • ۱۴۲ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی