اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

زندگی در جریانه

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۸ ق.ظ
 
خدا رو شکر زندگی به خوبی پیش می ره . البته از نظر من
قرار شد حدود ۹۰ متر از  طبقه پایین  رو جدا کنیم برای همتا و حدود ۳۰ متر هم برای اتاق بچه ها و خیاطی و ...
 
کلی کار داریم این چند وقت ، خیاطی و بنایی و جابجایی و ...
 
 
تو این مدت گاهی همسر از دست همتا ناراحت شده ، همونجور که از دست من ، بعد از این همه سال ،متاسفانه هنوز ناراحت می شه و اشتباهاتی دارم...
سعی می کنم یار باشم نه بار  ، سعی می کنم درکشون کنم و حتی جذابیتها و تازگی ها و  ... رو .
البته نمی گم شیطون اصلا قلقلکم نمی ده...
اما در کل با هم خیلی خوبیم و حس می کنم زندگی تعددی موجب شده بیشتر  روی خودم کار کنم و رشد پیدا  کنم ان شاء الله 
 
بعضی موارد هست که وقتی شیطون قلقلکم می ده ،مواقعی که می تونم بگم حتی به حق ناراحت می شم،  استفاده می کنم و خیلی مفیده . 
مثلا
اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه
مرنج و مرنجان
دنیا محل آزمایش است نه آرامش
هر که در این بزم مقرب تر است 
جام بلا بیشترش می دهند
ابد در پیش داریم.‌..
هیچ چیز به لبخند رضایت خدا نمی ارزد
رضا برضاک یا الله
اللهم جعلنی من القربین و المخلصین و السابقون و المتقین  ...
توکلت علی الله
و یاداوری نیتم
...
 
و سعی می کنم سریع لب به شکوه  باز نکنم و روزه سکوت بگیرم و جز در موارد لازم حرفی نزنم ، واقعا مفید بوده
 
 
امیدوارم مشکلات بین همسر و همتا هم زودتر تبدیل به شکلات شه
البته در جریان کاملش نیستم. اما می بینم گاهی دمق هستن ، همسر خواب پریشون می بینه و اعصابش بهم ریخته اس و ...
از همه ممنون می شم برای بهبود روابط همه زن شوهر ها ، بویژه همتا و همسر دعا کنید
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • ۱۱۹ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی