اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

" رضایش " زندگی فقط برای رضای او

اللهم وفقنا لما تحبه و ترضاه

روز نوشت یک زن از یک تصمیم!
همسر اول هستم‌.سال ۸۲ ازدواج کردم در سن ۲۲ سالگی.لیسانسه هستم و طلبه و خانه دار.۳ فرزند گل دارم.
زندگی رو از زیر صفر شروع کردیم. دست در دست هم گذاشتیم و توکل به خدا کردیم.در مسائل کاری به حمدالله کمک همسر بودم.
کل مهریه ام را همان اویل عقد بخشیدم.
چیزی به نامم نیست.
یک منزل مسکونی و ماشین داریم و به لطف قناعت اوضاع مالی مان روبراه است.
دو سالی در مورد تعدد زوجات تحقیق کردم و اوضاع جوانهای اطرافم رو بررسی کردم.
به همسر پیشنهاد تعدد دادم و اعلام رضایت کردم.
همسر هم بررسی کردند و بعد تصمیم به تعدد گرفتند...

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طلاق

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ب.ظ
 
حدود دوسال می شه از اومدن همتا به زندگی مون.
 
از اونجایی که همتا دوست نداشت روند زندگی و ... رو بنویسم ، چیزی ننوشتم. از بعد از اون زمان که گفتم مشکلاتی دارند و دعا کنید ، اظهار کرد که دوست نداره و ...  بنابراین ننوشتم.
ولی خوب ، الان باید یسری موارد رو بگم.
از ابتدا زندگی همتا و همسر دچار مشکلات بسیاری بود ، تو این مدت شاید حدود یک سالی همتا زندگی مستقلی داشت . اسم طلاق توسط همتا همون اول ورودش به زندگی اومد ، اما روند جدایی از ماه رمضان گذشته جدی شد، اما بعد از مشاوره های فرهنگسرا و ... مواردی که برای طلاق توافقی لازم بود و ایه سوره تغابن بنای همسر بر مصافحه شد و سعی کرد زندگی رو حفظ کنه ، علی رقم همه مشکلات. بنابراین طلاق مسکوت ماند و سعی بر سازش بیشتر شد .  ولی بعد از حدود بهمن ماه سال ۹۹ دوباره روند طلاق جدی شد. 
باز هم در این روند بنای همسر بر مصاحفه بود و بعد هم اینکه طبق ایه  سعی کنه اگر بناست طلاق رخ بده به شایستگی باشه. حتی تا همین چند روز قبل از طلاق هم فکر نمی کردم طلاق رخ بده ، با توجه به فرصتهایی که همسر جهت ساخت زندگی به همتا داد و چشم پوشی ، اما همتا با توجه به بیماری مادرش و ... تصمیم گرفت بره و رفت.
 
 
 
امیدوارم همه در زندگی شون ارامش باشه
امیدوارم همتای سابق ما هم به اونچه دلش می خواد برسه و در مسیری که برای زندگی اش انتخاب کرده موفق شه
امیدوارم خداوند یه خانم عالی هم روزی همسرم بکنه و برای هم خواهر های خوبی باشیم و همیشه زیر یه سقف به خوبی و خوشی زندگی کنیم و فرزندانی صالح بیاریم و تربیت کنیم و همیشه خدا رو برای این ازدواج شاکر باشیم
 
 
 
 
بعضی ها می پرسن پشیمون نشدی و ...؟
می خوام ب گم اصلا و ابدا.
مثل اینکه ادم یه ازدواج داشته باشه و بعد طلاق بگیره به هر دلیل ، ایا اون افراد از اصل ازدواج منصرف می شن و اصل ازدواج رو بد می دونن؟ قطعا نه
به هر حال در جریان زندگی تعددی ما مشکلات زیادی وجود داشت و قطعا هر کدوم از ما بیشترین سعی مون رو برای ساختن و حفظ زندگی کردیم ولی نشد. این موجب نمی شه از اصل حکم تعدد و حکم خدا منصرف بشیم یا بدمون بیاد. اصل حکم درسته هرچند اگر گاهی به بن بست بخوره. 
 
  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • ۰۰/۰۲/۰۶
  • ۲۵۳ نمایش
  • همسر اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی